Tuesday, June 10, 2008

Heads Up: EPOINTS CONVERSION to CABAL CASH

Hello all CABAL Gamers!
We are drawing closer and closer toward the Commercial Release: Opening of the CABAL CASH SHOP. We would like to inform everyone that we will be using CABAL CASH as the mode of payment inside for the CABAL Item SHOP.

This will be a straightforward guide on how gamers can convert their existing EP to CABAL Cash [CC]. The conversion feature will soon appear in the e-Games portal come Commercial Release.

1. Login to the e-Games Portal using you CABAL Login name and Password. Once Logged in, press the CABAL CASH Option located in the Account Management Menu.2. You will be redirected to the EP Conversion page. Enter the amount of EP you want to convert in the text box or use the slider to determine how much EP you will be converting.
3. Once you decided on the amount you will be converting, just press the [CONVERT] Button to confirm the transaction/conversion.There you go! You have successfully converted your EP to CC.
We will post a guide on how to access the CABAL Cash Shop and how to buy premium items for CABAL Online soon...
Happy E-Gaming! ^_^

15 comments:

Anonymous said...

Wag niyo muna to ipost until matapos ang server maintenance. Di pa nga ayos eh pera agad inaatupag niyo.

Anonymous said...

usapang pera na to..hahahahha

Anonymous said...

w8 btw..san po makakabuy ng epoints? iam new to egames and i want to ask kung pd b dyan ung ecards loads ng ibang games ng egames? and how much is the conversion? example 500php= ho w much epoints?? pls be clear..thanks

RiRom said...

Magkano nga kaya ang conversion?

CM Jay if nagload ba ako ng RAN na card pede ba yun convert to Cabal?

Thanks

Anonymous said...

amf pera pera na to hahaha sana mag benta ng cape sa murang halaga lng ^_^ saka bike key..

Softwinds said...

sna i update agad..7+09 na d parin mkaconnect...-_- i really wanna know the price list and items for sale...

Anonymous said...

anung petsa na!!!be on time naman

Anonymous said...

kelangan yata ng guide regarding PHP=EP=CABAL CASH

para clear kung mgkano bibilhin bukas... hahaha

Anonymous said...

...help naman jan....ano ba problema pag hindi ako maka log in sa forum?...connection ng internet o sa website ng forum!...poro operation time out kc!..amf......pls reply.....tytytytytty...tapos sana nilagay n ga kung kano conversion ng php load to epoints...........sana abot kaya rin ng mga poor na kagaya namin!///thnx..

Anonymous said...

cm jay! hahaha... amf kano equivalent per 1ep? sbi ko n nga b eh... kya nga nag ready nq ng pang cabal cash ko... ^_^ pang bli lang eog... sana 1ep =10k aiz haha... alfefe from venus server - Astral Guild

Anonymous said...

Is anyone else disappointed at the current PhP to EPoint to Cabal Cash Exchange rate? I mean, 1:1:1? come on guys, did you actually do your market research properly? At this rate, even young professionals like me would think twice before spending money on the game. Considering the economic climate in the country and the fact that a lot of your players have to rely on internet cafe rentals, it makes better sense to offer the premium items at a much lower cost. Heck, you guys charge more than some ISPs do. Take a look at the "Premium Channels" -they're not really filling up, are they?

Anonymous said...

anu n poh b resulta ng EPOINTS CONVERSION to CABAL CASH???
paki reply nman oh pls, ty.....
para makapg convert n rin ako^^,

Anonymous said...

wahhhhhhhhh............
bkit ganun??????
1ep=1cabal cash....
kainis nman!!!!
kamamahal p nman ng bilihin sa
cabal item shop...huhuhuhuhuhu..

Arwen said...

Sana palakihin nila ang equivalent ng cabal e-points sa cash o di kaya'y paliitin nila ng kunti ang mga bilihin.... Di ko masyadong ma-take!~!

DarkSlasher.PH said...

kaya maraming nag paprivate server eh..
mga buraot.. hutaena.

bawasan nman presyo ng items nyu mga hayup !!!

pabagsakin ko server nyu eh..

isang DDOS attack lng yn